۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85092313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خارج از گود ورزش

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85092313
خارج از گود ورزش

همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان ۶ اردیبهشت ماه جاری به هشدار دوندگان نابینای همدانی برای مهاجرت به سایر استان‌ها، بازدید سرزده از باشگاه‌های ورزشی و دیگر اخبار پرداخته است.

به گزارش ایرنا انتقاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان از بالا بودن شهریه‌های ورزشی و نیز بازتاب رسانه‌ای ایرنا مرکز همدان نسبت به تعرفه‌های غیرمنطقی برخی باشگاه‌های خصوصی در رشته‌های مختلف ورزشی باعث شد تا مسوولان ورزش نسبت به بازرسی سرزده از این مکان‌ها اقدام کنند.

تجدید نام نویسی از کاندیداهای انتخابات هیات کشتی استان در حالی از یکم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده که این بار یکی از کاندیداهای پرسروصدا و معروف ثبت نام مجدد ندارد.
این کاندیدا که قبل از عید ثبت نام کرده بود، حالا که نام نویسی از کاندیداها تجدید شده است، در حضور دوباره تردید دارد.

پیام حیدری داور دربی صدم سرخابی‌های پایتخت بود که از لحاظ ورزشی افتخاری ارزنده برای ورزش استان همدان به شمار می‌رود، او که از کارکنان شهرداری همدان به شمار می‌رود، این دیدار را قضاوت کرد که در پایان از کارشناسان داوری نمره قبولی گرفت، او قضاوت خوبی در این مسابقه داشت و به اعتقاد کارشناسان داوری بسیار کم اشتباه بود.

مهرداد مرادی از دونده‌های پرافتخار ورزش همدان در حوزه نابینایان و کم بینایان با گلایه مندی از برخی رفتارها در این شهر، به خبرنگار مهر گفت: ما (من و وحید علی‌نجیمی) از همدان خواهیم رفت و برای بازی‌های آسیایی هانگژو از شیراز یا کرمان شرکت خواهیم کرد و امیدواریم همدان بتواند تعداد نشان‌های گذشته را حفظ کند!

اردوی تیم ملی بولس و پتانک در حالی قرار است از ۲۱ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در همدان برگزار شود که هنوز مشخص نیست بانی این برنامه کدام هیات است.

تیم ملی بولس و پتانک خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان ۲۰۲۳ آماده می‌کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص پرونده‌های مطروحه تیم‌های لیگ دویی اعلام کرد که براین اساس تیم پاس در بازی مقابل ویستاتوربین تهران به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۷ اخطار به پرداخت هفت میلیون تومان جریمه محکوم شد.

استخر سرپوشیده حجاب همدان پس از ۱۰ سال بلاتکلیفی، با پیگیری‌های دستگاه ورزش استان همدان و حل موانع موجود، به مزایده رفت تا به زودی آغاز به کار کند، قایقرانان همدانی که بیشترین سهمیه تاریخ ورزش این استان در بازی های آسیایی را دارند، از مدیران ورزش خواسته اند که به این هیات تعلق بگیرد.

هادی بلوری معاون ورزش شهرداری همدان و جایگزین علی شریفی شد؛ این تغییرات به دنبال عملکرد نه چندان مطلوب ورزش شهرداری و حواشی ایجاد شده در تیم فوتبال این سازمان در لیگ دسته اول کشور اعمال شده است.

کمیل خواستان فرماندار شهرستان درگزین در گفت وگویی اظهار داشت: بازدیدهای دوره ای از اماکن ورزشی شهرستان صورت خواهد گرفت و در صورت مشاهده عدم همکاری ورزشکاران برای حفاظت از بیت المال تعطیل خواهد شد.

وی همچنین افزود: عدم مدیریت در سالن ورزشی شهر کرفس موجب شده تا برخی از امکانات این مکان رو به تخریب حرکت کند که در این رابطه در صورت عدم همراهی مردم در پویا نگهداشتن سالن این امکان را فراهم خواهیم کرد تا شاهد تعطیلی آن باشیم.

اخبار مرتبط

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در ۲۹ فروردین ماه جاری به حسرت فرنگی کاران همدانی برای…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha