۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85095701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خارج از گود ورزش همدان

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85095701
خارج از گود ورزش همدان

همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان ۹ اردیبهشت ماه جاری به تعیین تکلیف وضعیت مدیریت هیات کشتی، رقابت ۲ شهرستان بزرگ همدان برای میزبانی مینی فوتبال ایرانیان، حواشی تمام نشدنی پاس و و دیگر اخبار پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرپرست هیات کشتی همدان به فدراسیون کشتی معرفی شده و پس از تایید نهایی، بزودی معرفی خواهد شد.

باتوجه به پایان دوره ریاست حمیدرضا یاری در هیات کشتی استان همدان، طبق قوانین می‌بایست سرپرست جدید معرفی می‌شد که براین اساس یکی از مدیران با سابقه دستگاه ورزش برای سرپرستی برگزیده شده است.

این مدیر با سابقه از کارنامه درخشانی در حوزه مدیریتی برخوردار است و به زودی برای مدت کوتاه تا برگزاری مجمع انتخاباتی، سرپرست این هیات را برعهده خواهد داشت.

برای میزبانی افتتاحیه رقابت‌های مینی فوتبال جام ایرانیان استان همدان، رقابت بین شهرستان‌های ملایر و نهاوند بود که البته پای کار آمدن شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر برای میزبانی باشکوه، باعث شد تا هیات ورزش‌های همگانی این شهرستان میدان رقابت را از نهاوند، دیگر متقاضی میزبانی به سود خود پایان بدهد.

بیش از ۵ هزار ورزشکار در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند که رکورد بی‌نظیری در ورزش همدان به شمار می‌رود.

هیات تازه تاسیس آمادگی جسمانی که با سرپرستی علی ضمیری کامل پیگیری می‌شود، مورد توجه متقاضیان پرشمار برای حضور در مجمع انتخاباتی همراه است.

برخی از چهره‌های سرشناس در حال بررسی شرایط برای حضور در انتخابات این هیات هستند و از سوی دیگر، کابینه سرپرستی هیات نیز تمایل به شرکت در انتخابات دارند.

باید دید ساز و کار دستگاه ورزش برای این هیات تازه تاسیس چیست و آیا کارکنان دستگاه ورزش می‌توانند در انتخابات شرکت کنند؟

پس از ریاست جمال لطیفی یکی از کارکنان دستگاه ورزش در هیات نجات غریق و غواصی، گفته شد که از این پس کارمندان در انتخابات جدید مجاز به شرکت نیستند.

حاشیه‌های باشگاه پاس گویا همیشگی بوده و جزو سرجهیزیه دستگاه ورزش به شمار می‌رود. پنجشنبه گذشته تنی چند از بازیکنان پاس در اداره ورزش حاضر شدند تا پیگیر مطالبات مالی مدیرعامل باشگاه باشند.

از قرار معلوم مدیرعامل پاس بابت هزینه کردن در خوابگاه این تیم، مبلغ قابل توجهی از دستگاه ورزش طلب دارد و گفته است که در صورت پرداخت این مبلغ، آنرا برای مطالبات اعضای تیم هزینه خواهد کرد.

فصل جاری بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور کمتر از ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد و دریافتی اعضای تیم پاس زیر ۵۰ درصد است.

جوانمردی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در جریان بازدید از سالن باستانی روستای دهفول که از جمله پروژه‌های ناتمام شهر نهاوند است؛ به پیمانکار آن تذکر جدی داده است.

جوانمردی گفت: این پروژه از سال ٩٠ کلید خورده و هم اکنون دارای ٤٠ درصد پیشرفت فیزیکی است و در خصوص ادامه روند فعالیت این پروژه تذکرات جدی توسط دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به پیمانکار آن داده شده است.

روستای دهفول از دیرباز علاقمندان بسیاری به ورزش باستانی داشته و هم اکنون یک سالن باستانی با همت محمد دهفولی خیر ورزشی در این روستا دایر و فعال است.

این روزها بساط برخی حواشی و تنش‌ها در ورزش همدان این روزها برداشته شده و در مسیر یکدست و هدفمند در حال پیگیری است.

علی‌محمد عنایتی اکمل مدیر حراست دستگاه ورزش با تجربه لازم توانسته با نظارت کامل بر فضای فعالیت‌های ورزشی، جوی آرام و روبه رشد را در جمعیت بزرگ ورزش استان فراهم سازد.

هم اکنون بسیاری از تنش‌ها که در دوره مدیریتی حمید سیفی جریان داشت و بازار شکایت‌های قضایی بسیار داغ شده بود، هم اکنون با تدبیر مدیرکل ورزش استان و حراست این اداره فروکش کرده است.

موانع راه‌اندازی استخر حجاب پس از سال‌ها مشکل حقوقی، با پیگیری علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان به سرانجام رسید و به زودی قرار است مورد بهره برداری قرار بگیرد.

از آنجا که طق قانون باید اماکن ورزشی در اختیار هیات‌های ورزشی اصلح و یا بخش خصوصی از طریق مزایده قرار بگیرد، هیات قایقرانی همدان با چند رشته زیرمجموعه نیز به لحاظ نیاز مبرم به برخورداری از زیرساخت ورزش‌های آبی، در اولویت برخورداری از استخر شنا است.

هم اکنون قایقرانان همدانی که در حال آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی و سهمیه المپیک پاریس هستند، استخر حجاب را می‌خواهند.

اخبار مرتبط

  • خارج از گود ورزش

    خارج از گود ورزش

    همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان ۶ اردیبهشت ماه جاری به هشدار دوندگان نابینای همدانی برای…

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در ۲۹ فروردین ماه جاری به حسرت فرنگی کاران همدانی برای…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha