تغییر وزیر صمت شرایط را برای رشد تولید سخت‌تر می‌کند

تهران- ایرنا- انجمن نورد کاران فولادی ایران با ارسال نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از استیضاح فاطمی امین اعلام کرد که تغییر مقام عالی وزارت صمت شرایط را برای تولیدکنندگان و رشد تولید سخت‌تر می‌کند.

به گزارش ایرنا، در نامه این انجمن آمده است: با عنایت به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری بنام سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای بهبود امور کشور خصوصاً وزارت صمت به نظر انجمن نورد کاران فولادی ایران تغییر مقام عالی وزارت صمت شرایط را برای تولیدکنندگان و رشد تولید سخت‌تر می‌کند. نظر به اینکه کشور در شرایط سخت تحریمی به سر می‌برد و تغییر مقام عالی وزارت صمت موجب تغییرات گسترده در سطوح، معاونین مدیران کل و مدیران عالی شرکت‌های وابسته خواهد شد به نظر انجمن نوردکاران فولادی ایران این‌گونه تغییرات باعث از دست رفتن زمان و افزایش مشکلات خواهد شد و چالش‌های کشور در حوزه صنعت و معدن را مضاعف خواهد کرد. بدیهی است که حل مـشکلات صنعت، معدن و تجارت از اهم وظایف وزیر صمت است و در این راستا پیشنهاد می‌شود وزیر صمت با اصلاح امور و افزایش بهره‌وری کمک موثری به بهبود امور داشته باشد.

نامه ادامه یافت: مشکلات انجمن نوردکاران فولادی ایران ضمن تشکر از توجه ویژه نمایندگان ملت به حوزه صنعت، معدن و تجارت، خواهشمند است ضمن ملحوظ داشتن موقعیت فعلی کشور و چالش‌هایی که صنعت و تولید با آن مواجه هستند و با توجه به بیانات رهبری در نماز عید فطر مبنی بر هماهنگی بیشتر سه قوه با دادن فرصت بیشتر به وزیر صمت به منظور بهبود عملکرد و تغییر معاونان خود شرایط را بهبود داده تا شاهد پویایی بیشتر وزارتخانه صمت در راستای اهداف بالادستی کشور در تمام حوزه‌های صنعت معدن و تجارت باشیم.

تغییر وزیر صمت شرایط را برای رشد تولید سخت‌تر می‌کند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha