۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۰۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85092606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: نیاز کارگران در قالب طرح نهضت ملی مسکن پیگیری می‌شود

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: تامین مسکن جامعه کارگری شهرستان در قالب طرح نهضت ملی مسکن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کُردیانی، روز سه شنبه در دیدار با تشکل های کارگری این شهرستان، با گرامیداشت هفته کار و کارگر، افزود: ساخت مسکن کارگران یکی از اولویت های دولت است که با برطرف شدن مشکل زمین در شهر سبزوار، فرصت مناسبی برای خانه دار شدن کارگران دارای شرایط فراهم آمده است.

وی اظهار داشت: طبق ضوابط، هر کارگر واجد شرایط خانه دار شدن که استعلام فرم ج وی قرمز نبوده و در این حوزه از خدمات و تسهیلات دولتی استفاده نکرده باشد، می تواند از مزایای احداث مسکن در چهارچوب طرح نهضت ملی مسکن بهره مند شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» گفت: با بهره گیری از ظرفیت کارگری، چرخه اقتصاد و تولید می چرخد و کارگران زحمتکش در بخش های مختلف پیشگام توسعه هستند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه رشد تولید به دست توانمند کارگران محقق می شود، افزود: باید به مطالبات صنفی جامعه کارگری و تولیدکنندگان توجه ویژه ای شود و بستر افزایش دستمزد کارگران و پویایی واحدهای تولیدی در بخش‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار فراهم شود.

وی تصریح کرد: برای رشد تولید و رونق اشتغال در کنار پویایی، تلاش ها، نقش پذیری و تحرک بیشتر حوزه های مختلف تولید، باید ظرفیت های جدید تولیدی شهرستان سبزوار نیز شناسایی و فعال شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: سال گذشته با وجود برخی مشکلات واحدهای تولیدی، مشکلات حوزه کار و کارگری با صبوری آنها و تلاش گسترده صاحبان صنایع به حداقل رسیده بود.

ابراهیمی ادامه داد: یکی از مشکلات حوزه کارگری مربوط به کارگران نانوایی هاست که مشکلات آنها قابل لمس است و در شهرستان برای رفع این مشکلات تلاش هایی صورت گرفته است.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha