۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85093189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: نماز دژ مستحکم در مقابل نفوذ فرهنگ منحط غرب است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: نماز تنها دژ مستحکم در برابر تهاجمات فرهنگی و دینی است و دشمن این دژ و سنگر را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده نظام عقاید دینی ، قرآن و عمود دین که همان نماز است را هدف قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه تنها چیزی که می تواند مانع از فحشا و منکرات شود، نماز است، افزود: امروز دشمنان با همه توان نرم افزاری و سخت افزاری برای کمرنگ کردن این فریضه واجب الهی برنامه ریزی کرده است.

استاندار ایلام یادآور شد: با همه ظرفیت‌های در اختیار برای مقابله با این تهاجم دشمن پای کار باشیم و اقدامات پدافندی و آفندی را باید انجام داد.

وی اضافه کرد: امروز جامعه هدف دشمن، نسل جوان است و دشمن با بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی این نسل را مورد هدف قرار داده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: حضور روحانیون در مدارس بسیار تأثیرگذار است، روحانیون به عنوان پرچمدار دین و فرهنگ اسلامی هستند و جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دارند.

بهرام نیا با تاکید بر ایجاد فضاهای زیرساختی در حوزه نماز ابراز کرد: نمازخانه های مدارس باید دارای جذابیت برای دانش آموزان باشد و اعتلای فرهنگ دینی و قرآنی و نماز در سطح مدارس و دانشگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: امسال اعتبارات خوبی برای پروژه های فرهنگی در حوزه دینی و مذهبی از جمله مساجد اختصاص داده شده است.

استاندار ایلام گفت: امسال برای مسجد چوار هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و مسجد جامع آبدانان هم بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha