«حسین فشی» ۴ سال دیگر سکاندار بوکس کرمانشاه باقی ماند

کرمانشاه - ایرنا - مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان کرمانشاه برگزار و «حسین فشی» با کسب اکثریت آرا برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مجمع انتخاباتی که با حضور « علی دانشمندفرد » دبیر فدراسیون بوکس برگزار شد، « فشی » تنها نامزد این انتخابات بود و توانست تمام آرای ۲۹ عضو حاضر در مجمع استان را کسب کند.

در این مجمع که به ریاست «منوچهر حاتمی» مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، رییس هیات بوکس استان گفت: با وجود تلاش هایی که برای ارتقای سطح رشته بوکس در سال های اخیر انجام گرفته است ولی باید قبول کرد که کرمانشاه همچون گذشته بر اریکه قدرت بوکس ایران قرار نداشته و دچار افت شده است.

فشی افزود: در چهار سال پیش روی تمام توان خود را بکار خواهم بست تا بار دیگر استان کرمانشاه را به صدر این رشته در کشور بازگردانده و شاهد رشد روزافزون این رشته در استان باشیم.

«حسین فشی» ۴ سال دیگر سکاندار بوکس کرمانشاه باقی ماند

وی اضافه کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه با داشتن قهرمانانی چون علی مظاهری و مربیانی همچون رضا مهدی پور که در رده های بالای ملی افتخار آفرین بودند از این توانایی برخوردار است که این رشته را در کشور به رتبه اول برسانند.

رییس هیات بوکس استان کرمانشاه ادامه داد: در این مسیر تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا با اداره کل ورزش و جوانان استان هماهنگ بوده و با حمایت شخص مدیرکل به قول هایی که داده شده است جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش ایرنا، در این مجمع همچنین با آرای حاضران، علی مظاهری به عنوان نایب رییس، علی اصغر رئوفی به عنوان خزانه دار، حسین ناجی به عنوان کارشناس خبره، رمضان دهنوی و مراد حسین کرمی به عنوان اعضای هیات رییسه و مجتبی زاهدی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، حسین فشی پیش از این ۲ دوره ریاست هیات بوکس استان کرمانشاه را برعهده داشت و هم اکنون نیز در هیات رئیسه فدراسیون بوکس عضویت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha