رییس هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه انتخاب شد

کرمانشاه - ایرنا - امیر حیرتی با رای مجمع انتخابات هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه برای مدت چهار سال به ریاست این هیات انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، در این مجمع که احمد گواری سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی نیز حضور داشت سه نفر به نام های امیر حیرتی، محمود روشنی و رضا رستمی برای احراز پست ریاست هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه نامزد شده بودند.

پس از عدم حضور رضا رستمی و محمود روشنی کار رای گیری با حضور امیر حیرتی به عنوان تنها کاندیدا این انتخابات انجام شد و وی توانست با کسب ۲۶ رای موافق از مجموع ۲۶ رای ماخوذه برای مدت چهار سال سکان این هیات ورزشی را بدست بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این مجمع و پس از برگزاری روند انتخابات گفت: از هیات آمادگی جسمانی انتظار می رود در امر استعدادیابی، پایه و آموزش فعالیت خوبی در این چهار سال از خود به نمایش بگذارد.

رییس هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه انتخاب شد

منوچهر حاتمی از این هیات به عنوان یکی از هیات های فعال ورزشی در استان یاد کرد و افزود: سلامتی آحاد مردم در درجه اول در اولویت فعالیت های این هیات باید قرار گرفته و زمینه ای برای مردم فراهم شود تا ارزان ورزش کنند.

وی ادامه داد: بدون شک فعالیت تاثیرگذار این هیات چنانچه در بین اقشار مختلف مردم توسعه پیدا کند می تواند نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط در جامعه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یادآور شد: این اداره کل نیز تمام قد و با تمام توان از این هیات حمایت خواهد کرد تا نیروهای جوان و توانمند آن با قدرت به فعالیت بپردازند.

رییس هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه انتخاب شد

به گزارش ایرنا، در ادامه این مجمع با اکثریت آراء اعضای مجمع، بهناز قنبری به عنوان نایب رییس، زینب امینی سرداری به عنوان خزانه دار، توحید اله‌ورند، هادی امام پور جمال و بیان قنبری هم به عنوان عضو هیات رئیسه هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه انتخاب شدند.

امیر حیرتی پیش از این به مدت ۶ ماه سرپرستی هیات آمادگی جسمانی‌ کرمانشاه را برعهده داشت.

فدراسیون آمادگی جسمانی سال گذشته با جدا شدن تعدادی از رشته های زیرمجموعه آن از فدراسیون همگانی تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha