مردم هرمزگان بیش از ۱۴۶ میلیارد ریال زکات فطریه پرداخت کردند

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: مردم این استان از عید فطر امسال تاکنون حدود ۱۴۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال زکات فطریه به صورت نقدی و کالایی پرداخت کردند.

به گزارش ایرنا، حمید باسره عصر چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: از این میزان ۱۴۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال فطریه عام، ۲۸۰ میلیون ریال فطریه سادات، ۶۸۰ میلیون ریال کفاره غیرعمد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز کفاره عمد بوده است.

وی اظهار کرد: زکات جمع آوری شده همان روز به دست نیازمندان هرمزگانی رسید که بیشترین هزینه کرد این زکات در زمینه معیشت نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به فعالیت ۷۶۶ پایگاه جمع آوری زکات فطره در سطح استان یادآور شد: با همدلی می‌توان در راستای کمک به نیازمندان خدمات بسیاری ارائه کرد و مردم نوع دوست استان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* یاری گر این نهاد در خدمت رسانی به نیازمندان باشند.

باسره اضافه کرد: همچنین شماره کارت مجازی فطریه عام ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۶۰۱، شماره کارت مجازی فطریه سادات ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۸۷۷، شماره کارت کفاره غیرعمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۱۴۲ و شماره کارت کفاره عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۱۹ برای دریافت زکات فطریه در هرمزگان تعیین شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha