برپایی میز خدمت پلیس در حاشیه سفر رییس جمهور به خوزستان

اهواز - ایرنا - نماینده تام الاختیار فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت پلیس در خوزستان در حاشیه سفر رییس جمهور گفت: این میز در راستای کاهش فاصله میان مردم و مسوولان و مدیران ارشد انتظامی برپا شده و در سریعترین زمان ممکن به درخواست‌ها و مشکلات مردم پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «رحیم ثنایی» عصر چهارشنبه در حاشیه برپایی میزخدمت و دیدار با اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان انتظامی خوزستان که به مناسبت سفر رییس جمهور برپا شده است، افزود: همزمان با دومین سفر رییس جمهور به استان خوزستان میز خدمت انتظامی با حضور نمایندگان تام الاختیار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و چهره به چهره با اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان پلیس برپا شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری میز خدمت پلیس این است تا مردم راحت‌تر و بهتر بتوانند مشکلات خود را در حوزه انتظامی مطرح و درخواست‌هایشان را عنوان کنند، گفت: این کار با هدف رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات مردم و همچنین کارکنان انتظامی انجام می‌گیرد و خوشبختانه تاکنون هم نتایج بسیار خوبی همراه داشته است.

نماینده تام الاختیار فرماندهی کل انتظامی کشور به روند ثبت درخواست‌ها و زمان پاسخگویی و اعلام به افراد درخواست کننده اشاره کرد و ادامه داد: سعی شده تا پاسخ درخواست‌ها و مشکلات مردم در سریعترین زمان ممکن داده شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه پس از برپایی میز خدمت توسط پلیس، عموم شهروندان رضایتمندی بسیار خوبی از رسیدگی به مشکلات‌شان داشته‌اند، کما اینکه پلیس هم هدفی جز خدمت به مردم و جلب رضایت آنها به عنوان پشتوانه اصلی فراجا ندارد.

سرهنگ ثنایی یادآوری کرد: شهروندان می‌توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به دفتر نظارت همگانی انتظامی استان خوزستان واقع در اتوبان گلستان جنب صدا و سیما - معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان - دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ مراجعه و مشکلات انتظامی خود را مطرح کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha