۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85094296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز توانبخشی هلال احمر کردستان به بیش از ۴۳ هزار بیمار خدمات ارائه کرد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: سال گذشته بیش از ۴۳ هزار نفر در استان از خدمات دارویی و توانبخشی این جمعیت بهره‌مند شدند.

پیام جلالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد، ۸۷۹ نفر از خدمات ارتوپدی، هزار و ۹۴۰ نفر خدمات فیزیوتراپی، بیش از ۴۰ هزار نسخه خدمات دارویی دریافت کردند و ۴۶۲ نفر از حجاج نیز واکسینه شدند.

وی افزود: در حوزه درمان و توانبخشی خدماتی از جمله ساخت کفش طبی، ساخت پروتزهای اندام برای افرادی که دچار قطع عضو هستند، فیزیوتراپی و واکسیناسیون با حضور نیروهای مجرب، خدمات پیشرفته ای به مراجعین ارائه می‌شود که رضایت مردم را به همراه داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان، طرف قرارداد تمام ‌بیمه‌ها بوده و ارتوپد فنی و فیزیوتراپی هر روزه در شیفت صبح و داروخانه در ۲ شیفت صبح و عصر آماده پذیرش مراجعان است.

جلالی ادامه داد: جمعیت هلال احمر با تکیه بر اصل حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها با کمک خیرین در عرصه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و توانبخشی، با تجهیزات و امکانات لازم، آماده ارایه خدمات به مردم است.

وی اضافه کرد: کادر مجرب حوزه درمان و توانبخشی با مشارکت پزشکان و پرستاران داوطلب، جوانان و امدادگران با برگزاری مانور درمان اضطراری در روستاهای کم برخوردار و نیازمند، در بحث واکسیناسیون کرونا و برپایی بیمارستان‌های صحرایی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به نقش موثر خیرین و داوطلبان در ارائه خدمات توانبخشی به بیماران اشاره کرد: حضور خیرین و داوطلبان برای کمک به نیازمندان در کشور اتفاق خوبی است که در حوزه درمان و توانبخشی هلال احمر از آن بی بهره نبوده ایم و با کمک خیرین مرکز توانبخشی شهرستان سقز فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha