دست‌یافتن به توسعه گلستان‌ نیازمند همدلی همگانی است

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: توسعه و پیشرفت استان به همدلی و وحدت همگانی نیاز دارد و در این دولت توجه ویژه به این موضوع می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز جمعه در نشست شورای سیاستگذاری مجمع معتمدین و نخبگان سیستانی و بلوچ گلستان، اظهار کرد: حل مشکل مجتمع پتروشیمی گلستان و آماده عملیات اجرایی، لایروبی خلیج گرگان و نجات از خشکی و انتخاب هیات مدیره منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون از جمله تلاش‌های انجام شده برآب توسعه و پیشرفت استان است.

مهاجر با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان استان، گفت: در این راستا طرح هیات اندیشه‌ورز استان بدون نگاه قومی فعال و ۲۵ هیات با عضویت ۴۳۶ نخبه ساماندهی شده و از دیدگاه آن‌ها برای پیشرفت و توسعه استان بهره‌برداری می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه بر این، سامانه‌ای برای انتصاب مدیران در گلستان راه‌اندازی شده تا با شناسایی افراد شایسته اقوام ساکن استان، از این افراد در پست‌های مدیریتی استفاده شود.

وی بر آمادگی برای خلق مشارکت باشکوه در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ تاکید کرد.
دست‌یافتن به توسعه گلستان‌ نیازمند همدلی همگانی است
دبیر مجمع معتمدین و نخبگان سیستانی و بلوچ گلستان هم گفت: حفظ ارزش‌های نظام با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، حمایت از برنامه‌های دولت رئیسی و حمایت از سیاست‌های اجرایی و سیاسی استان از اهداف مهم شورای سیاستگذاری مجمع معتمدین و نخبگان سیستانی و بلوچ در این استان است.

رسول گرگیج افزود: این شورا برای توسعه و پیشرفت گلستان که سرزمین اقوام معروف است، قومی فکر نمی‌کند.

وی‌ تاکید کرد: تاکنون نقش پررنگ خود را در مشارکت انتخابات و قرارگرفتن گلستان جزو استان‌های برتر کشور در این حوزه اثبات کردیم.

گرگیج گفت: انتظار است افراد شایسته این قوم در فهرست انتصابات قرار بگیرند ولی از میان آن‌ها بهترین‌ها برای پست مدیریت برگزیده شوند.

وی راه‌اندازی هیات اندیشه‌ورز در گلستان را اقدام قابل تقدیر دانست و افزود: این طرح آغاز خوب برای توسعه استان گلستان‌ محسوب می‌شود.

گرگیج همچنین بر استفاده بیشتر از ظرفیت نخبگان اقوام در حوزه مشاوره برای توسعه و بالا بردن مشارکت و همدلی در استان تاکید کرد.

در استان گلستان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha