۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85095084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خط مقدم مبارزه با آمریکا کار، تلاش و تولید است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در زمان حاضر خط مقدم مبارزه با آمریکا کار، تلاش و تولید است و کسانی که در این سنگر، زحمت می‌کشند در خاکریز خط اول مبارزه با استکبار جهانی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان به یازدهم اردیبهشت روز کار و کارگر اشاره کرد و افزود: امام راحل در اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی در پیام خود به مناسبت کار و کارگر تعابیر فوق العاده ای به کار بردند که دشمن را خلع سلاح کرد.

وی با بیان اینکه نگاه دین اسلام حمایت از کار و تلاش است، اضافه کرد: هر فردی برای امرار معاش و معیشت زندگی خود تلاش کند همانند کسی است که در راه دین، جهاد می کند.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: همه به نحوی در عرصه های مختلف مشغول به کار هستند و در این میان کارگران قشر زحمتکش جامعه محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم تکریم و احترام گذاشتن به جامعه کار و کارگر تاکید کردند، اظهار داشت: برای داشتن اقتصاد پیشرفته و مستقل و رونق اقتصادی باید به قشر کارگر اهمیت فراوان داد و مسوولان نیز باید به مسائل این قشر و رفع مشکلات آنها توجه کنند.

امام جمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نماز عید فطر و در دیدار با مسوولان نظام و سفرای اسلامی همانند همیشه نقشه راه را ترسیم کردند، اظهار داشت: ایشان حکیمانه‌ترین راهبرد، دستورالعمل و برنامه ریزی را در این زمینه ارائه کرده اند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه روز افزون به تقویت اراده ها تاکید کردند و راه مقابله با دشمن را تقویت اراده های فردی و جمعی مبتنی بر بهره گیری از معنویت و تقوا دانستند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم افزایی و همکاری بین مسوولان را مورد توجه قرار دادند، گفت: ایشان همواره بر مقوله مهم" اتحاد "تاکید دارند و به مسوولان گفته اند که مسائل حاشیه ای را کنار بگذارند و با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات تلاش کنند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه مردم همواره از مسوولان پیشگامتر بوده اند، افزود: رهبری فرمودند دشمن می خواست در سال گذشته بین مردم و مسوولان اختلاف شیطانی ایجاد کند که این امر محقق نشد.

وی به در پیش بودن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم اشاره کرد و گفت: به جوانان توصیه می شود کتابهای این شهید گرانقدر را مطالعه کنند تا با آگاهی و بینش عمیق‌تر مسایل روز را پیگیری نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha