۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85095132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سعادت جامعه در گرو توجه به جایگاه معلم و آموزش و پرورش است

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: سعادت و توسعه جامعه در گرو توجه به جایگاه معلمان و اهمیت به مقوله آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز معلم افزود: خوش به حال جامعه‌ای که در آن به امر آموزش و پرورش توجه کرده و جایگاه معلمان و اساتید در آن ارزشمند است.

وی ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر و روز شورا اظهار کرد: خداوند شفای عاجل نسیب کارگرانی که در حین کار دچار آسیب و بیماری شده‌اند، کرده و افرادی که جان خود را نیز در حین انجام کار از دست دادند در مرتبه شهدا قرار دهد.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه همه ادیان و مذاهب برای دفاع از کشور جان خود را فدا می‌کنند، گفت: شهید سرباز از شهدای گرانقدر اقلیت‌های مذهبی بود که برای حفظ تمامیت ارضی و جلوگیری از دست‌درازی به آب و خاک ایران اسلامی، در عملیات بدر سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت رسید و عنوان «شهید وطن» به او تعلق گرفت.

ماموستا امامی اضافه کرد: وجود شهدای متعدد از ادیان مختلف در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح نشان از فداکاری آنان برای تامین امنیت و پایداری آن در دوران مختلف پس از انقلاب اسلامی دارد.

وی همچنین با قدردانی از خیران و کمک‌های نوع دوستانه در ایام ماه مبارک رمضان ادامه داد: گردش مالی خیرات در این شهرستان و حس هم نوعدوستی در شرایط و اتفاقات مختلف قابل توجه و بسیار ارزشمند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha