۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85095199
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۳۰ دیدار مردمی با نماینده‌ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد

اهواز - ایرنا - هم‌زمان با دومین سفر هیئت دولت به استان خوزستان با برپایی میز ارتباط مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۲۳۰ دیدار مردمی با نماینده‌ تام‌الاختیار وزیر "عتف" انجام شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، میز ارتباط مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از چهارشنبه ششم تا جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه امسال به میزبانی این دانشگاه برپا شده است.

علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی (نماینده‌ تام‌الاختیار وزیر) و روح‌الله سهرابی مشاور وزیر و سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در میز ارتباط مردمی وزارت عتف با مراجعه‌کنندگان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در دومین روز از برپایی میز ارتباط مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روسای دانشگاه‌های استان خوزستان نیز پاسخگوی مراجعان بودند.

دکتر خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی و دکتر سهرابی مشاور وزیر و سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم‌زمان با هیئت دولت به خوزستان سفر کرده و در جلسه‌ شورای آموزش عالی استان شرکت کردند.

حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت در نشست هیئت رئیسه‌ این دانشگاه از دیگر برنامه‌های سفر دکتر خطیبی نماینده‌ی تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان خوزستان بود.

آیت الله رئیسی رییس جمهور همراه با اعضای هیات دولت صبح روز گذشته(پنجشنبه) در جریان سفر استانی خود از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

در این سفر ۲ روزه اعضای هیات دولت ضمن بررسی مشکلات استان خوزستان، چندین طرح را بهره برداری می‌کنند.

رییس جمهور و هیات همراه در این سفر بعد از شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد استان خوزستان در دزفول، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک را بهره برداری و در جمع مردم این شهرستان حاضر شد.

آیت الله رئیسی همچنین در مصلای اهواز با مردم این شهر دیدار کرد؛ حضور در شادگان و دیدار با مردم این شهر، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت و حضور در شهر هویزه و افتتاح پالایشگاه گازی و شرکت در نشست شورای اداری از دیگر برنامه‌های سفر استانی رییس جمهور به خوزستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha