۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبر: 85095269
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم | تکمیل تالار مرکزی شیراز در دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۳

شیراز-ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گوی تصویری با خبرنگار ایرنا گفت: درصدد هستیم که پروژه تالار مرکزی شیراز تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل شود و هرچه سریعتر بتوانیم این مکان را در اختیار مردم هنردوست این کلانشهر قرار دهیم.

محمدمهدی اسماعیلی جمعه در سفر به شیراز و در جریان بازدید از تالار مرکزی این کلانشهر در گفت و گوی تصویری با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه باید از سال ۹۱ آغاز می‌شد اما عملیات اجرایی آن با کندی و با سرعت پایینی پیش رفت. ولی از سفر اول هیات دولت سیزدهم به استان فارس در سال ۱۴۰۰ پیگیری برای بهره‌برداری از این پروژه آغاز و اعتباراتی به آن تزریق شد.

وی ادامه داد: بنده نیز تاکنون سه بار از این پروژه بازدید کرده‌ام چراکه تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درصدد هستیم که این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل شود تا هرچه سریعتر بتوانیم این مکان را در اختیار مردم هنردوست شیراز قرار دهیم.

اسماعیلی یادآور شد: تالار مرکزی شیراز هم به لحاظ سالن‌های متنوعی که برای اجراهای هنری دارد و هم به واسطه مرکزیت خوب در شهر شیراز و دسترسی که برای هنرمندان و هنردوستان دارد کم‌نظیر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارکرد: مسئولان و مدیریت استان فارس هم علاقمند هستند تا برای به نتیجه رسیدن این پروژه کمک کنند و تأکید من هم براین است که این کار بی‌وقفه دنبال شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha