شکارچی مرال به خدمت رایگان در محیط زیست نوشهر محکوم شد +فیلم

نوشهر- ایرنا- شکارچی غیرمجاز یک راس مرال در بخش کجور نوشهر بر اساس رای صادره از دادگاه عمومی این منطقه به گفته رییس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان به ۲ سال خدمت رایگان در این نهاد اجرایی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به هنگام گشت زنی محیط بانان درعرصه های جنگلی حوالی روستای "کلیک " بخش کجور نوشهر سه تن از شکارچیان غیر مجاز شناسایی شدند که در این ارتباط یک نفر دستگیر و ۲ نفر دیگر متواری شدند.

کامبیز محسن سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از این شکارچی مقداری لاشه و اسلحه برنو بدست آمد و همان زمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی برای رسیدگی به تخلف او به دادگاه بخش کجور معرفی شد.

وی اظهار داشت : این فرد به پرداخت ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جزای نقدی و یکسال هم حبس محکوم شد و از آنجایی که از لحاظ مالی مشکل داشت برابر نظر قاضی دادگاه محکوم به پرداخت پنج میلیون پیش پرداخت و ماهانه یک میلیون تومان شد و افزون بر آن یکسال حبس او تبدیل به ۲ سال حبس معلق شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر تصریح کرد : افزون بر آن از این فرد متخلف تعهد حمل نکردن سلاح اخذ و پروانه شکار او هم باطل شد و ضمن آنکه قرار است مدت ۲ سال هفته ای چهار ساعت در خدمت محیط زیست این شهرستان باشد.

اداره حفاظت محیط زیست نوشهر حدود ۲۲۰ هزار هکتار عرصه طبیعی را زیر پوشش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha