۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85096061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوی قایقران زنجانی ۲ نشان مسابقات آسیایی را از آن خود کرد

زنجان - ایرنا - رییس هیات قایقرانی استان زنجان گفت: "رویا سلطانی" بانوی قایقران استان در مسابقات آب‌های آرام در رده سنی زیر ۲۳ سال آسیا به ۲ مدال طلا و نقره دست یافت.

بهناز مرادخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال، جوانان و پاراکانو آسیا از ۶ اردیبهشت‌ ماه در سمرقند ازبکستان آغاز شد و این قایقران زنجانی در ترکیب تیم ملی‌ به مصاف رقیبان رفت.

وی به درخشش این بانوی ورزشکار زنجانی در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: "سلطانی" در ۵۰۰ متر بانوان و در رقابت با حریفانی از هند و ازبکستان به مقام دوم دست یافت و مدال نقره را به دست آورد.

این مسوول ادامه داد: همچنین این قایقران زنجانی در ۲۰۰ متر بانوان در رقابت با ۲ حریف از ازبکستان و هند در رده نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد.

وی با بیان اینکه این ورزشکار زنجانی از امیدهای کسب مدال طلا در مسابقات المپیک است، اظهار داشت: در زمان حاضر "مهسا جاور" و "زینب نوروزی" از قایقران استان در رشته روئینگ در اردوی تیم ملی به سر می برند.

رییس هیات قایقرانی استان زنجان خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت های بسیار خوبی در رشته قایقرانی دارد و در صورت حمایت مسوولان و جذب سرمایه گذاری شاهد توسعه و رشد آن خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha