۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۵۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85097673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیران گنبدکاووس برای رضایت افکار عمومی بیشتر تلاش کنند

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس درشرق استان گلستان با تاکید برضرورت کار و تلاش مضاعف مسوولان ادارات و نهادهای این شهرستان برای خدمت بیشتر به مردم و رفع مسائل و مشکلات گفت: رضایت افکار عمومی بهترین محکمه برای عملکرد مسوولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی یکشنبه شب در نشست صمیمی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر و شهرداران قبلی گنبدکاووس بابیان اینکه فرصت مسوولیت‌ها کوتاه و زودگذر است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی از جمله شهرداری که در کنار خویش خرد جمعی بنام شورای شهر دارند که نماینده شهروندان هستند، باید با اجرای طرح‌های نو و خلاقانه مبتنی بر خرد جمعی، تجربیات گذشتگان و استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود، از فرصت کوتاه مسوولیت جهت خدمت بهتر به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام ترابی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر گنبدکاووس در دوره ششم، اضافه کرد: شهروندان از خدمات و فعالیت‌های عمرانی انجام شده و نیز زیباسازی‌های شهری در این دوره رضایت بیشتری دارند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با تجلیل از برگزاری نشست‌های صمیمی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر و شهرداران قبلی گفت: چنین نشست‌هایی علاوه بر افزایش محبت، صمیمیت و همدلی‌ها زمینه را برای همفکری و استفاده از تجریبات یکدیگر برای کار و فعالیت بهتر برای شهروندان و رضایت آنها فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: گنبدکاووس یک شهرستان با تنوع اقوام و مذاهب اسلامی است و برگزاری چنین نشست‌هایی که از همه اقوام در آن نماینده وجود دارد، وحدت و همدلی بین مسوولان بویژه در حوزه مدیریت شهری و مردم را بیشتر می‌کند.

مدیران گنبدکاووس برای رضایت افکار عمومی بیشتر تلاش کنند

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس هم در این جلسه با گرامیداشت ۹ اردیبهشت سالروز تشکیل شورای اسلامی شهرها و روستاها، گفت: درسایه همت و تلاش مجموعه اعضای شورا، شهرداری و سایر مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان، شورای شهر گنبدکاووس موفق به کسب رتبه برتر استانی شد و در مراسم ملی در وزارت کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

رسول پایدار افزود: تشکیل شوراهای شهرها و روستاها از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است زیرا مردم به صورت مستقیم نمایندگان پارلمان محلی خود را انتخاب و به نوعی در توسعه و عمران شهری مشارکت دارند.

شهردار گنبدکاووس هم گفت: در این دوره به سبب تعامل خوب بین اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری و نیز ریل گذاری‌های انجام شده، خدمات و فعالیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف عمرانی، زیباسازی شهری، بهسازی بوستان‌های محلی، آسفالت و بتن ریزی معابر و کوچه‌ها صورت گرفته و این خدمات ادامه دارد.

سیدعلی اصغر موسوی افزود: طی حدود ۲ سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار تن عملیات بُتن ریزی و آسفالت کوچه‌ها و معابر قدیمی شهر و ۲۵ هزار مترمربع پیاده رو سازی انجام و چند پروژه نیمه تمام از جمله استخر و پارکینگ طبقاقی تکمیل شد ضمن اینکه احداث شهر بازی سرپوشیده و بهسازی پارک داریوش نیز در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از اعضای ادوار شورای شهر و شهرداران قبلی این شهر ۱۷۰ هزار نفری با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

۷۵ درصد بودجه شهرداری گنبدکاووس صرف امور عمرانی‌ می‌شود

اعلام دلایل عدم اجرای پروژه تکمیل جاده کمربندی در گنبدکاووس

درجه شهرداری گنبدکاووس یک پله ارتقا یافت

بودجه امسال حوزه فرهنگی و ورزشی شهرداری گنبدکاووس ۲۵ میلیارد تومان است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha