۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبر: 85097948
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جوی خراسان رضوی ناپایدار باقی می‌ماند + فیلم

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبر: 85097948
وضعیت جوی خراسان رضوی ناپایدار باقی می‌ماند + فیلم

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وضعیت جوی استان از روز گذشته با وقوع بارش های پراکنده و افزایش شدت باد، ناپایدار شده است که این بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، این وضعیت تا اواخر هفته جاری باقی خواهد ماند.

آذر رضایی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: روز گذشته این ناپایداری جوی موجب وقوع بارش های رگباری در شمال استان شد که شهرستان قوچان با ثبت چهار میلیمتر، بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

وی ادامه داد: همچنین وزش باد پدیده غالب در نواحی غربی است و موجب بروز گرد و خاک در این مناطق شده است. شهرستان بردسکن با ثبت وزش باد ۸۶ کیلومتر در ساعت بیشترین میزان جریانات هوایی را داشته است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وضعیت ناپایدار جوی به تدریج بیشتر نقاط استان را فراخواهد گرفت به طوری که روزهای پنجشنبه و جمعه با کاهش محسوس دما، بارش باران بهاری میهمان هم استانی ها خواهد شد.

رضایی پور تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، قوچان و سبزوار به ترتیب با هشت و ۳۷ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۷ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۷ درجه سلسیوس است که بنا بر تحلیل مدل های هواشناسی، دمای امروز این کلانشهر در گرمترین ساعات بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به ۳۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha