۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85098153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار:

کمبودی در حوزه آرد البرز وجود ندارد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبر: 85098153
کمبودی در حوزه آرد البرز وجود ندارد

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: هیچ کمبودی برای تامین آرد در سطح شهرستان های این استان وجود ندارد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، "سیف الله اسداللهی" روز دوشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات واحدهای نانوایی استان البرز با شرکت حمل و نقل آرد افزود: فروش آرد خارج از شبکه قاچاق محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی بیان کرد: سامانه جدید "نانی نو" که با همکاری بانک سپه در سطح نانوایی ها فعال شده است، ۱۴ آیتم مدل فروش نان را رصد کرده و در نهایت چهار آیتم را اعمال می کند که نحوه عملکرد آن نیازمند اطلاع رسانی به نانوایان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز افزود: این مشکل باید با همکاری بانک سپه و اتحادیه نانوایان مورد توجه قرار گیرد تا از بروز مشکلات آتی خودداری شود.
وی یادآور شد: در این زمینه در نشست وزارت کشور نیز مقرر شد مشکلات موجود با تشخیص فرمانداران شهرستان های استان احصا و نسبت به رفع ایرادات موجود اقدام شود.
اسداللهی در خصوص درخواست متقاضیان دریافت آرد تنورهای آزادپز از جمله رستوران ها، اغذیه ها، کبابی ها نیز گفت: متقاضیان دریافت آرد باید با هماهنگی اداره کل غله استان درخواست خود را اعلام کرده و از خرید مستقیم آرد از واحدهای نانوایی خودداری کنند.

استان البرز حدود سه هزار واحد نانوایی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha