۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85023682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهمیه آرد نانوایان غیر فعال البرز به سایر  واحدها تعلق می گیرد

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: نانوایانی که به اندازه کافی پخت نمی کنند، مشمول اصلاح و کسر سهمیه شده و این سهمیه به سایر نانوایان فعال تعلق خواهد گرفت .

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیف الله اسداللهی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران تاکید کرد: در اجرای طرح هوشمند سازی، رفتار نانوایان، نحوه مصرف سهمیه آرد و میزان فروش نان به صورت دقیق قابل رصد و پیگیری است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید نان در خبازی ها و بالا رفتن قیمت تمام شده آن و از آنجایی که دولت تصمیم ندارد قیمت نان را به هیچ وجه افزایش دهد مقرر شد میزان یارانه دولتی تخصیص یافته به نانوایان به ۲ برابر افزایش یافته و پرداخت شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بیان کرد: دولت تصمیم ندارد قیمت نان را افزایش دهد بنابراین میزان یارانه دولتی تخصیص یافته به نانوایان به ۲ برابر افزایش و پرداخت شد.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های تشویقی دولت آن است که واحد نانوایی به میزان ۳۰ درصد تعداد نان فروش رفته را از دولت تشویقی دریافت کند و این مبالغ با هدف کمک به نانوایان برای پوشش هزینه های پخت نان و حمایت از معیشت مردم شریف ایران با ثابت نگه داشتن قیمت نان، پرداخت می شود.

اسداللهی تاکید کرد: گشت های نظارت باید کنترل بیشتری بر روند توزیع آرد و پخت نان داشته باشند و برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار خود قرار دهند.

استان البرز حدود سه هزار واحد نانوایی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha