۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶
کد خبر: 85098642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواداران نفت‌وگاز گچساران صعود به لیگ دسته اول را جشن گرفتند

یاسوج - ایرنا -هواداران تیم نفت‌وگاز گچساران پس از پیروزی تیمشان مقابل تیم شهرداری ماهشهر صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، در این بازی که روز دوشنبه در استادیوم شهدای نفت و گاز شهر دوگنبدان برگزار شد نفت‌وگاز گچساران با گل سعید کریمی مهمان خود را شکست داد تا با اقتدار ضمن کسب قهرمانی گروه دوم لیگ دسته دوم کشور به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.

هواداران نفت‌وگاز گچساران که پس از هشت سال تیمشان به لیگ دسته دوم صعود کرده در فضایی شاد که با موسیقی محلی همراه شده بود به جشن و پایه کوبی پرداختند.

در این آیین هزاران نفر از هواداران نفت‌وگاز گچساران از زحمات بازیکنان تیمشان،کادر فنی و مسئولان برای ارائه نمایشی قدرتمندانه در مسابقات امسال قدردانی کردند.

نفت‌وگاز گچساران در مسابقات امسال با ۱۶ برد،۶ تساوی و تنها سه باخت موفق شده ۵۴ امتیاز کسب کند،این تیم با ۳۶ گل زده بهترین خط حمله گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در اختیار دارد و با ۱۱ گل خورده در طول ۲۳ بازی بهترین خط دفاع این مسابقات را به خود اختصاص داد.

نفت‌وگاز در حالی مسابقات فوتبال امسال را آغاز کرد که با میدان دادن به بازیکنان جوان و بومی سرمایه گذاری چندانی برای مسابقات امسال انجام نداده و ۷۰درصد از بازیکنانش بومی هستند اما با بکارگیری یک سرمربی با تجربه در کنار انگیزه جوانی توانست نتایج خیره کننده ای کسب کند.

این تیم که امسال با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان، آریوبام اسلامشهر هم گروه است.

قهرمان ۲ گروه لیگ دسته دوم فوتبال کشور به صورت مستقیم و همچنین برنده ۲ تیم رده دومی گروه های اول و دوم در دیدار پلی اف به لیگ یک صعود می کند.

باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است، پیش از این تیم شهرداری یاسوج نیز در فصول قبل به عنوان نماینده این استان در رقابت‌های لیگ آزادگان حضور داشت اما سرنوشت این تیم سرانجام به انحلال کشیده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha