۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85098824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک‌هزار ​و ۱۸ تن گاز مایع در استان اردبیل بصورت الکترونیکی توزیع شد ​ ​

اردبیل - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: ​در فروردین ماه ​سال جاری یک‌هزار و ۱۸ ​تن گاز مایع در سطح منطقه بصورت الکترونیکی توزیع شد.

سیدحجت مدنی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره توزیع الکترونیکی گاز مایع با زیرساخت بانکی در منطقه اظهار کرد: توزیع این میزان سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد کاهش دارد.

مدنی هدف از اجرای این طرح را تامین و رفاه شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان‌های منطقه ذکر کرد.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح، گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار که در سامانه تجارت آسان به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام کردند ، توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند بدون واسطه و به صورت غیرحضوری با مراجعه به سامانه یاد شده ثبت‌نام و سیلندر گاز مایع را با نرخ مصوب وزارت صمت از طریق کارت‌خوان و دریافت رسید ، سوخت خریداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha