۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85099071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحقق اشتغال ۱۴۰۱ در استان فارس فراتر از تعهد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85099071
تحقق اشتغال ۱۴۰۱ در استان فارس فراتر از تعهد

شیراز-ایرنا-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه تحقق اشتغال در این استان در سال ۱۴۰۱ فراتر از تعهد استان صورت گرفته است،گفت: ۴۰ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه در سال گذشته به فارس تخصیص داده شد.

محسن ربانی زاده روز سه شنبه در جلسه اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه با اشاره به اینکه رشد تولید و مهار تورم نقطه مقابل هم هستند،افزود: اگر اعتبارات نقدینگی و تسهیلات حمایتی در مسیر رونق تولید و اشتغال مصرف شود قادر به مدیریت و کنترل اشتغال، تولید و تورم خواهیم بود.

ربانی زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص که "اگر اقتصاد مردمی شود و در مسیر تولید باشد قابل انجام است"،اظهار داشت: مردمی کردن اقتصاد و حضور مردم در حوزه‌های خرد و کلان اقتصادی کشور و به ویژه در کسب و کارهای اشتغال زا با ارزش افزوده بالا و سودآوری مطلوب همراه خواهد بود.

معاون استاندار اضافه کرد: اگر مردم در بخش‌های مختلف اقتصاد و تولید حضور پررنگ داشته باشند بهره وری ارتقاء و به تبع آن اهداف اقتصادی مورد انتظار محقق می‌شود.

جانشین استاندار فارس در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد: بر اساس مصوبه هشتاد و چهارمین جلسه شورای اشتغال کشور، تمدید زمان تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ تا پایان تیرماه مصوب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در پایان از برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مستمر مجموعه مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی این استان که در زمینه تحقق کامل و فراتر از برنامه تعهدی اشتغال فارس را فراهم کردند تقدیر و تشکر کرد..

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha