۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 85099116
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امکان دفن زباله در سایت جدید شهر کازرون فراهم شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبر: 85099116
امکان دفن زباله در سایت جدید شهر کازرون فراهم شد

شیراز- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر کازرون گفت: با کوشش و مساعدت مسئولان استان و شهرستان، امکان دفن زباله‌های شهری کازرون در در سایت جدید این شهر فراهم شد.

محسن تن، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دفن زباله های شهر کازرون در سایت بوشیگان طی سال های اخیر مشکلاتی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده بود که با درخواست مردم و حکم قضایی این سایت تعطیل شد.

وی ادامه داد: به رغم اینکه شهرداری کازرون از یک سال قبل مجوزهای لازم را برای دفن زباله در سایت جدید اخذ کرده بود اما کارشناسان استان با هدف بررسی بیشتر این سایت، دستور توقف دفن زباله را صادر کردند که این مساله مشکلاتی را برای شهرداری ایجاد کرد.


او اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور کارشناسان استانی، امامان جمعه شهرهای کازرون، کنارتخته و خشت و اعضای شورای اسلامی شهرستان برگزار شد، اجازه دفن زباله در سایت جدید صادر شد.
رئیس شورای اسلامی شهر کازرون گفت: این شورا با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی مقدمات خرید دستگاه زباله سوز را نیز فراهم کرده تا معضل دفن زباله های شهر کازرون برای همیشه حل شود.
تن، اظهار داشت: سایت جدید دفن زباله کازرون به وسعت ۱۰ هکتار و با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد تومان درنقطه‌ای دور در بخش کنار تخته قرار دارد که هیچگونه اثر زیست محیطی و بهداشتی برای منطقه ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha