۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85099191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: معلم، راهنمای نسل آینده به سوی سعادتمندی است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد امروز(سه شنبه) با صدور پیامی به مناسبت روز معلم گفت: معلمان راهنمای نسل آینده به سوی سعادتمندی، دانایی و پیشرفت کشور هستند.

به گزارش ایرنا، این پیام که نسخه ای از آن امروز به دست ایرنا رسیده است، می افزاید: تاریخ گواهی می‌دهد هر ملتی که هدایتگرانی آگاه و عالم را به‌ عنوان راهبر خود در اختیار داشته در مسیر سعادت دنیوی و اخروی گام نهاده است.

در این پیام آمده است: پیش‌قراولان کاروان امروز و راهبران آینده‌سازان هر سرزمین، معلمانی هستند که با اتکا به دانش، تجربه و تعهد، رسالت خود را نیل به آرمان پیشرفت و دانایی قرار داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این پیام می افزاید: فرزندان ایران اسلامی نیز تحت تربیت معلمانی فرزانه و دلسوز سال‌ها است که زیر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی بر تارک استقلال و خودباوری ایستاده‌اند و مسیر پیشرفت را بر پایه اراده و همت و تلاش خود می پیمایند.

در بخش دیگری از پیام تاکید شده است: اینجانب با گرامیداشت سالروز شهادت بزرگ معلم تاریخ‌ساز معاصر، شهید "مرتضی مطهری"، هفته معلم را خدمت همه اعضای فرهیخته جامعه بزرگ فرهنگیان خراسان شمالی تبریک گفته و بهروزی و موفقیت پایدار را از خداوند متعال خواستارم.

اینک ۲۴۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیل آموزش و پرورش مدارس عادی و استثنایی خراسان شمالی زیر نظر ۱۳ هزار و ۵۹ معلم مشغول به تحصیل هستند.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در جمهوری اسلامی در تاریخ ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است و متناسب با این نامگذاری از فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش تجلیل و قدردانی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha