۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85099301
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شرکت صنعتی دوده فام دزفول سال گذشته ۳۵ میلیون دلار صادرات داشت

دزفول-ایرنا- مدیرعامل شرکت صنعتی تولیدی دوده فام دزفول گفت: میزان صادرات این شرکت صنعتی در سال گذشته ۳۵ میلیون دلار بوده است.

مجتبی معین پور روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این شرکت از جمله شرکت‌های تابعه هلدینگ انرژی گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که بزرگترین شرکت تولید کننده کربن صنعتی در کشور با ظرفیت ۶۰ هزار تن در سال است.

وی با بیان اینکه همه گریدهای سخت و نرم در این شرکت صنعتی تولید می‌شود، ادامه داد: این شرکت قابلیت‌های خوبی دارد و تنها شرکت دانش بنیان تولید دوده صنعتی در کشور است.

مجتمع صنعتی دوده فام دزفول سال گذشته ۳۵ میلیون دلار صادرات داشت

مدیرعامل شرکت صنعتی تولیدی دوده فام(صدف) بیان کرد: این مجتمع در سال گذشته توفیقات خوبی در زمینه توسعه محصولات داشته و گرید مصرف در تولید خطوط انتقال آب، فاضلاب و گاز را تولید کرده است که از نظر فنی تایید شده و در سال جاری به مرحله تجاری سازی خواهد رسید.

معین پور به صادرات سالانه محصولات این مجتمع به ۲۰ کشور اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۳۵ میلیون دلار صادرات به کشورهای مختلف انجام شده و با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم با توسعه فاز چهارم و افزایش ظرفیت ۲۰ هزار تنی، علاوه بر افزایش تولید شاهد افزایش صادرات نیز باشیم.

کارخانه صنعتی دوده فام دزفول زیر نظر بنیاد مستضعفان است که در سال ۹۱ به عنوان چهارمین کارخانه تولید کننده دوده صنعتی ایران در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha