۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85099342
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان همکاری اسلامی: مسوولیت شهادت اسیر فلسطینی متوجه تل‌آویو است

تهران - ایرنا - سازمان همکاری اسلامی، مسوولیت شهادت شیخ "خضر عدنان" اسیر فلسطینی را متوجه رژیم صهیونیستی بدلیل کوتاهی در رسیدگی پزشکی و نقض حقوق زندانیان دانست.

به گزارش ایرنا، دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی امروز (سه شنبه) با انتشار بیانیه ای همچنین تمامی اقدامات خودسرانه رژیم صهیونیستی و تعامل غیرانسانی این رژیم با اسرای فلسطینی و محروم داشتن آنان از حقوق اساسی مطابق با قوانین و میثاق های بین المللی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: سازمان همکاری اسلامی خود را در کنار اسیران فلسطینی می داند و از سازمان های ذیربط بین المللی می خواهد با مداخله فوری و فشار بر رژیم اشغالگر قدس، جلوی نقض دایمی حقوق اسیران فلسطینی را بگیرند و زمینه آزادی آنها را فراهم کنند.

منابع خبری بامداد امروز از شهادت شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی و رهبران جنبش جهاد اسلامی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد که شیخ خضر عدنان در سلول خود جان باخته است.

پیش‌تر منابع خبری از وخامت حال شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی و اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و تداوم اعتصاب غذای او در هشتاد و پنجمین روز خبر داده بودند.

وی که خودسرانه از سوی رژیم صهیونیستی بازداشت شد و در زندان‌های این رژیم به سر می‌برد، در مخالفت با این اقدام صهیونیست‌های اشغالگر، دست به اعتصاب غذا زده بود.

شیخ خضر عدنان هفته گذشته بعد از وخیم شدن وضعیت جسمی‌اش به بیمارستان منتقل شد، اما رژیم صهیونیستی اجازه نداد که هیچ یک از وکلا، پزشکان و یا طرف‌های حقوقی با وی تماس و از اوضاع سلامتی‌اش با خبر شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha