۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱:۴۶
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85099853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت یک فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱:۴۶
کد خبر: 85099853
شهادت یک فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

تهران-ایرنا- منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی در جریان بمباران منطقه السفینه در غرب غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی خبر دادند.

به گزارش ایرنا از رسانه های فلسطینی، هاشم مبارک ۵۸ ساله به دنبال بمباران منطقه السفینه در غرب غزه به درجه شهادت نائل شد.

این درحالی است که منابع عبری زبان از زخمی شدن ۲ صهیونیست به دنبال راکت باران گروه‌های مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

منابع عبری زبان گزارش دادند که به دنبال این موشک تاکنون یک شهرک نشین ۴۶ ساله و یک زن صهیونیستی ۶۳ ساله در نتیجه شلیک راکت‌های مقاومت زخمی شدند.

از سوی دیگر بیمارستان «برزیلای» سرزمین های اشغالی اعلام کرد که ۲ تن در شهرک سدیروت در جنوب سرزمین‌های اشغالی در نتیجه موج اخیر راکتی از نوار غزه زخمی شدند.

عصر روز (سه شنبه) نیز شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه واقع در جنوب فلسطین اشغالی، هدف حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین قرار گرفت که در نتیجه آن، ۶ شهرک‌نشین زخمی شدند.

به دنبال حمله هوایی سه شنبه شب رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، نیروهای مقاومت نیز مناطق مختلف رژیم صهیونیستی را موشک باران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه شنبه شب به مناطق مختلف نوار غزه حمله کردند.

رسانه های فلسطینی و عربی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر چندین منطقه در غرب و مرکز شهر غزه را هدف قرار دادند و به دنبال آن گروه‌های مقاومت نیز شهرک‌های صهیونیستی در اطراف نوار غزه را موشک باران کردند.

در پی این حملات آژیر شلیک راکت در شهرک‌های صهیونیستی به صدا در آمد.

ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب از آغاز حمله هوایی این رژیم به نوار غزه خبر داد و به دنبال آن پهبادهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز ۳ منطقه السفینه، البیدر و مناطق جنوبی محله زیتون در شهر غزه را هدف قرار دادند.

به دنبال این اقدام علاوه بر موشک باران سرزمین های اشغالی و در پاسخ به حمله هوایی صهیونیست ها به نوار غزه، گردان‌های کتائب «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس سحرگاه روز چهارشنبه اعلام کرد که پدافند هوایی‌ این گردان با موشک‌های زمین به هوا به حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر پاسخ داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha