پیش بینی وزیر فرهنگ از استقبال میلیونی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب

تهران - ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش بینی کرد که سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بین ۵ تا ۷ میلیون بازدیدکننده داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم و کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته آینده سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را در محل مصلای تهران برپا می کند.

وی افزود: این نمایشگاه بزرگترین جشنواره فرهنگی نه تنها در ایران بلکه در منطقه است و پیش‌بینی حضور بین ۵ تا ۷ میلیون بازدیدکننده را در این نمایشگاه ۱۰ روزه داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امسال اتفاقات خوبی در این نمایشگاه افتاده و با همکاری بخش‌های مختلف نظام یارانه‌ای برای خرید کتاب برای اقشار مختلف اعم از دانشجویان، اساتید، طلاب پیش بینی شده است تا چتر یارانه‌ای خرید کتاب افزایش یابد.

اسماعیلی عنوان کرد: در این دوره ۲۰۰ کتابفروشی‌ از طریق سامانه مجازی در نمایشگاه کتاب مشارکت دارند که این رویداد جدیدی به حساب می آید.

وی توضیح داد: گاه در بحث فروش کتاب این اتفاق در نمایشگاه می‌افتاد مبنی بر اینکه زنجیره کتاب شامل کتاب فروش‌ها در سطح شهر با برگزاری نمایشگاه دچار ضرر می شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد که در این دوره از نمایشگاه بیش از سه هزار ناشر داخلی و خارجی و مهمان ویژه از تاجیکستان حضور دارند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ست» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌ صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha