۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبر: 85100589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار بوشهر: ظرفیت بخش خصوصی در توسعه مناطق شهری و روستایی به خدمت گرفته شود

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: منابع دولتی و درآمدهای شهرداری‌ و دهیاری‌ها پاسخگوی اجرای طرح‌های عمرانی مورد نیاز شهرها و روستاهای این استان نیست و برای توسعه راهی جز واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمدمحمدی‌زاده روز چهارشنبه در گردهمایی شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر با حضور معاون کشور اظهار کرد: بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها، سود خود را ارزیابی می‌کند، بنابراین باید زمینه و بستر مناسب برای این سرمایه‌گذاری مهیا شود.

وی اظهار داشت: فرصتی برای اختلاف داخلی میان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود ندارد و هرگاه در یکی از نقاط این استان شاهد این نوع اختلاف بوده‌ایم حاصل آن عقب‌ماندگی بود.

استاندار بوشهر افزود: باید از اختلاف در میان اعضا و با شهرداری‌، دهیاری‌ و دیگر دستگاه‌ها پرهیز شود چرا که توسعه شهری و روستایی استان بوشهر فرصتی برای این اختلافات ندارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه میزان وصول عوارض آلایندگی شهرها و روستاهای بوشهر با میزان واقعی تفاوت بسیاری دارد، گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای همکاری در پیگیری اختصاص این عوارض به استان بوشهر قول مساعد داد.

وی اظهار کرد: اگر سفر معاون وزیر کشور به استان بوشهر برای همین یک مساله نیز کارگشا باشد بسیار ارزشمند است.

استاندار بوشهر در ادامه با بیان اینکه تخریب پروژه‌های عمرانی پیشین از نظر مردم تخریب سرمایه‌ها است، توصیه کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سازه‌های گذشته را بازسازی و مورد استفاده قرار دهند.

محمدی‌زاده با اشاره به اهمیت به اشتراک گذاشتن تجربه‌های موفق و آموزش‌های کاربردی به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: یک نشست نیمروزه استانی با حضور شوراهای شهر و روستا برگزار و به بیان نمونه‌های موفق و ارائه آموزش‌های موثر و مفید اختصاص داده شود.

استاندار بوشهر: ظرفیت بخش خصوصی در توسعه مناطق شهری و روستایی به خدمت گرفته شود

وی از شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر خواست در کنار توجه به حوزه‌های عمرانی برای بخش فرهنگ نیز برنامه ریزی کنند و منابع اختصاص دهند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این استان به خلق فرصت‌های شغلی توجه داشته باشند.

وی گفت: شورایهای اسلامی استان بوشهر در اجرای طرح کاشت یک میلیون اصله درخت مشارکت داشته باشند چرا که درخت با خود سرزندگی به شهرها می‌آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha