۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85100670
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

منتظر درخشش قایقرانان گیلانی در مسابقات مختلف جهانی و بین‌المللی هستیم

رشت - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: قایقرانان گیلان در مسابقات مختلف جهانی و بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و منتظر درخشش آنان در رقابت‌های مختلف هستیم.

به گزارش ایرنا، جهانبخش آرمان روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از قایقرانان مدال‌آور گیلان در رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی آسیا در رشت اظهار کرد: گیلان یکی از قطب‌های برتر قایقرانی کشور به خصوص در رشته‌های روئینگ و آبهای آرام است.

وی افزود: تلاش و مقام‌های کسب شده قایقرانان گیلانی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که در کشور ازبکستان نیز جریان داشت، کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود چون آنان توانستند ۱۶ مدال با ارزش را برای کشور و گیلان به ارمغان آورند.

وی ادامه داد: ما نیز از این قهرمانان حمایت می‌کنیم و همه تجهیزات و امکانات را فراهم خواهیم کرد تا بتوانند در مسابقات آتی با تمام قدرت ظاهر شوند و در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی بدرخشند و مدال کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: انتظار داریم که قایقرانان ما در المپیک آتی نیز سهمیه‌های خوبی را کسب کرده و در نهایت بتوانند نتایج ارزنده‌ای را تصاحب کنند که در این راستا نیز از همه ملی‌پوشان قایقرانی حمایت خواهیم کرد.

آرمان بیان کرد:حضور علیرضا محمدی رئیس جدید هیات قایقرانی استان گیلان که یکی از قهرمانان و مربیان ارزنده این رشته ورزشی است، کار را برای ما و قایقرانان آسان کرده چون وی به خوبی با این ورزش آشناست و می‌تواند تجربیات ارزنده خود را دراختیار ورزشکاران قرار دهد.

در مراسم تجلیل از قایقرانان مدل‌آور گیلانی مسابقات آسیایی، مسئولان دادگستری استان گیلان، مسئولان اداره ورزش و جوانان این استان و همچنین مسئولان هیات قایقرانی گیلان حضور داشتند.

در جریان رقابت‌های قایقرانی آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که در کشور ازبکستان برگزار شد، پنج ورزشکار از گیلان حضور داشتند که این ورزشکاران در نهایت موفق به کسب هشت مدال طلا، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.

در این دوره از مسابقات، الناز شفیعیان قایقران برجسته و ملی پوش گیلانی در رده سنی زیر ۲۳ سال و در رشته‌های مختلف موفق به کسب پنج مدال طلا و یک مدال نقره شد تا یکی ار ستاره‌های این رقابت‌ها شناخته شود.

نرجس کارگرپور دیگر قایقران این استان سه مدال طلا، عباس حسینی دیگر پاروزن گیلانی ۲ مدال برنز و یزدان زراعتکار دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در رقابتهای قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا یک مدال برنز در رده سنی زیر ۲۳ سال کسب کردند.

همچنین داریوش محمدی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این مسابقات در رده سنی جوانان و در رشته‌های مختلف توانست سه مدال نقره و یک مدال برنز را برای کشور و استان گیلان به ارمغان بیاورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha