۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85100676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت سیزدهم در حمایت از معلمان گام های بلندی برداشته است

قزوین- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: دولت سیزدهم در حمایت از معلمان گام های بلندی برداشته است که اجرای طرح رتبه بندی از مصادیق آن به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامحسن اسلامی صدرروز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و بزرگداشت مقام شامخ معلم در بازدید از مدارس بخش مرکزی قزوین افزود: معلمان نقش مهم و بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند، چرا که دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی و آینده‌ساز کشور در اختیار این قشر قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: کشوری که به دنبال توسعه است نیز چشم امیدش به نتیجه زحمت معلمان است.

این مسوول توجه به آموزش و پرورش را رکن اصلی توسعه دانست وگفت: توسعه یک فرایند چند بعدی و تحول بنیادین باورهای فرهنگی، نهادهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، این طور نیست که بگوییم کشوری که منابع زیرزمینی بالایی دارد قطعاً کشور توسعه یافته ای است یا می‌تواند در مسیر توسعه قرار بگیرد بلکه با توجه و پرورش نیروی انسانی می توان در همه ابعاد به توسعه دست یافت.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین اضافه کرد: معلمان زمانی می‌توانند در مسیر توسعه گام بردارند و سرمایه انسانی در اختیارشان را به خوبی پرورش دهند که خودشان دغدغه معیشتی نداشته باشند که در این خصوص دولت سیزدهم گام بزرگ رتبه بندی معلمان را برداشت اگرچه این طرح نیاز به اصلاحاتی دارد که در حال بررسی است.

وی خطاب به معلمان گفت: فراموش نکنیم که هدف اساسی آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی پرشور، دارای اعتماد به نفس و افرادی است که بتوانند دست به کارهای خلاق و تازه برنند بنابراین ایجاد امید و انگیزه در دانش‌آموزان نیز از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha