بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج از نبود بخش های جراحی و آنژیوگرافی قلب رنج می برد

یاسوج- ایرنا- سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) گفت: این بیمارستان به عنوان بیمارستان مرجع ( ریفرال) استان در زمینه بیماران قلبی است که متاسفانه به دلیل نبود بخش های مختلف قلب از جمله آنژیوگرافی و جراحی قلب مشکلات زیادی برای مردم به وجود آمده است.

یونس حاتمی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مرکز پذیرش سه بخش مهم شامل زنان، اطفال و بیماران قلبی است.

وی افزود: بنا داریم که اورژانس قلب در این بیمارستان ایجاد شود تا دیگر مردم مناطق محروم این استان مجبور نباشند برای ادامه روند درمان خود به استان های همجوار مراجعه کنند.

سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با اشاره به بخش اطفال، تصریح کرد: اورژانس اطفال بیمارستان جایگاه مناسبی ندارد و در شان مردم استان نیست.

حاتمی پور ادامه داد: فضای فیزیکی اورژانس اطفال بیمارستان امام سجاد (ع) باید اصلاح شود و توسعه یابد تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم.

وی با اشاره به بخش زنان، اضافه کرد: اساتید برجسته ای در گروه زنان و زایمان این بیمارستان فعالیت دارند اما امکانات بیمارستان برای رسیدگی بهتر به زنان در خطر بیشتر (های ریسک) باید بیشتر شود.

سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج عنوان کرد: می طلبد در سفر دوم رئیس جمهور به استان موضوع تامین منابع و تکمیل فاز دوم اسکن هسته ای، جراحی قلب، آنژیوگرافی، بیهوشی قلب، تکمیل بیمارستان سوختگی و غیره به جد پیگیری شوند.

حاتمی پور تاکید کرد: اعتبار بخشی مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در دولت سیزدهم صورت گرفت و هم اینک فاز نخست آن آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: این مرکز یکی از نیازهای اساسی استان است که در سایه نبود آن مردم مجبور به سفرهای درمانی هستند.

هم اکنون ۲۵۳ تخت فعال در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha