۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85101426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مانور اطفای حریق و امداد و نجات در زنجان برگزار شد

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبر: 85101426
مانور اطفای حریق و امداد و نجات در زنجان برگزار شد

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: مانور اطفای حریق و امداد و نجات روز پنجشنبه در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید امیرفضلی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مانور اطفای حریق در مجتمع مسکونی فرهنگیان زنجان افزود: این مانور با فعالیت ۲۱ نیرو و هفت خودروی سبک و یک نردبان هیدرولیکی برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این مانور تیم‌های امداد و نجات عملیات رها سازی مصدوم را از طبقه چهارم انجام دادند و تخلیه اضطراری ساختمان نیز انجام شد.
امیرفضلی ادامه داد: در این‌ عملیات نیروهای اطفای حریق، روش موازی و سری کردن پمپ خودروها و روش‌های استاندارد آبرسانی در عملیات‌هایی که خودرو و پمپ‌ها مدت زمان طولانی باید فعال باشند را تمرین کردند.
وی یادآورشد: هدف از اجرای این مانور آزمایش تجهیزات، ارتقا توان، مهارت و هماهنگی بیشتر بین نیروهای شرکت کننده در این مانور بود.

امیرفضلی تاکید کرد: بررسی اﻣﮑﺎﻧﺎت ﻻزم ﺟﻬﺖ پیشگیری از وﻗﻮع حریق، چگونگی مدیریت بحران در هنگام حریق، فراهم کردن تجهیزات در شرایط اضطراری و تلاش برای رفع نواقص احتمالی از دیگر اهداف برگزاری این مانور عنوان شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha