۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85101472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه قضایی مدیران گلستان را در اجرای طرح گردشگری آشوراده یاری کند

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: اجرای طرح گردشگری آشوراده با موانع اداری ناشی از برداشت ناصحیح برخی دستگاه‌ها از قوانین مواجه است که امیدواریم دستگاه قضایی در شتاب بخشیدن به این طرح به مدد استان بیاید.

به گزارش ایرنا، علی محمد زنگانه روز پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری گلستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت‌علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری اظهار کرد: برای اقامت شبانه در طرح گردشگری آشوراده توافق شد که به جای اجرای آن در زمین ۲۲ هکتاری اجرای طرح، در محدوده روستا آشوراده با دادن مجوز بوم گردی عملیاتی شود.

وی از فراهم شدن امکان انتقال ماشین آلات برای اجرای طرح گردشگری آشوراده در ۲۲ هکتار خبر داد و گفت: علاوه براین، لایروبی کانال آشور منتهی به خلیج گرگان هم بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد که تا دومین سفر استانی رییس جمهور به اتمام می رسد.

استاندار گلستان اظهار کرد: مسیر اجرای طرح گردشگری آشوراده را با وجود ایجاد چالش‌های بزرگ ، با قدرت ادامه می دهیم و در حال حاضر مسیر بندرترکمن تا آشوراده را به عمق ۱.۵متر لایروبی شد.

زنگانه با تاکید بر اجرای احکام دیوان عدالت اداری اظهار کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت حقوقی دستگاه ها ضروری است و تلاش می کنیم توانمندی و آگاهی حقوقی مدیران استان را ارتقا دهیم.

وی گفت: صدور پروانه‌های بالای پنج سال از زمان درخواست، ضروری است و موارد عدم اجرا در هیات تخلفات اداری بررسی جدی می شود.

وی افزود: عدم اجرای احکام دیوان عدالت اداری توسط دستگاه ها در هیات تخلفات استان بصورت جدی بررسی می‌شود.

زنگانه یادآور شد: وضعیت دستگاه های اجرایی گلستان در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران مطلوب است و شهرداری گرگان اولین شهرداری استان بود که بطور کامل این قانون را اجرا کرد.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، جذب پرستاران و اجرای کامل قانون رتبه بندی معلمان در دستور کار جدی قرار دارد.

رییس کل دادگستری گلستان هم در این جلسه گفت: دستگاه قضا ۷۴ واحد تولیدی را احیا و مانع تعطیلی ۳۹ واحد شده است که موجب احیا و ایجاد ۳ هزار فرصت شغلی شده است.

حیدر آسیابی یادآور شد: در سال گذشته مدیریت دستگاه قضا ۳۷۵ مورد بازدید از واحدهای تولیدی داشته اند.

وی گفت: در جلسه با تمامی نواحی صنعتی استان مشکلات آنان بررسی شده و اقدامات در مسیر رفع آن صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha