اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان مهمترین دستاورد دولت سیزدهم است

خمین - ایرنا - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۱ سال، مهمترین دستاورد دولت سیزدهم و مجلس یازدهم است.

به گزارش ایرنا، «علیرضا نظری» روز پنجشنبه در آیین سپاس معلم در کانون فرهنگی و تربیتی امام‌خمینی(ره) خمین، افزود: انتظار است پس از اصلاح نقاط ضعف رتبه‌بندی معلمان، رضایتمندی بیشتری برای این قشر ایجاد شود.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم در یک‌سال باقی‌مانده از عمر خود در صورت ارایه لایحه دولت در راستای متناسب‌سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان، به تکلیف خود عمل می‌کند.

نماینده مردم خمین در خانه ملت با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بازنشستگان کشور از جامعه وزارت آموزش و پرورش و فرهنگیان است، عنوان کرد: در طول ۴۳ سال گذشته پیشرفت‌های اقتصادی و افزایش شاخص‌های اقتصادی در نظام اسلامی رخ داده اما از
رشد متوازن و پیشرفت همه‌جانبه غفلت شده است.

نظری گفت: رشد متوازن و همه‌جانبه و تکامل انسان و سعادت انسان هدف اصلی در قانون اساسی نظام اسلامی تعریف شده است و پیشرفت در بخش‌های مختلف مقدمه‌ای برای این محور است.

وی تاکید کرد: دشمنان برای ایجاد فاصله نوجوانان و جوانان با آرمان‌های انقلاب به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های این مرز و بوم هستند که باید بیش از پیش هوشیار بود.

امام جمعه خمین نیز در این آیین گفت: معلمی شغل انبیای الهی است و این شغل از قداست ویژه برخوردار است.

حجت الاسلام سید«قاسم میرصادقی» افزود: نقش معلم و مربی در رسیدن به حقیقت بی‌نظیر است، معلم فقط دانش افزا و آموزش دهنده مهارت دنیوی نیست بلکه تامین علم و اخلاق به عنوان رکن اساسی وجود انسان، وظیفه معلم است.

مدیر آموزش و پرورش خمین نیز در ادامه این آیین گفت: معلمان در راه تربیت دانش‌آموزان و آینده‌سازان نظام اسلامی باید ادامه‌هنده راه انبیای الهی باشند.

«محمدحسن محمدی» افزود: تجلیل از معلمان مصداقی از احترام به جایگاه تربیت کنندگان اعضای جامعه است.

در این آیین از ۱۲ معلم شهرستان خمین در مقاطع مختلف تحصیلی با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha