جهاد روایتگری ارزش های انقلاب اسلامی از نیازهای اساسی کشور است

کرمانشاه – ایرنا – رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: جهاد روایتگری صحیح برای انتقال ارزش‌ها و روش های انقلاب اسلامی به نسل جوان از ضروریات جامعه امروز ما است.

به گزارش ایرنا، «مرتضی کارآموزیان» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت سالروز بازپس‌گیری ارتفاعات بازی دراز و همزمان با مراسم باشکوه پیاده روی ۳۵هزارنفری به ارتفاعات بازی دراز بیان کرد: صدها خبرنگار از استان‌های مختلف تهران، کرمانشاه، قزوین، زنجان و دیگر استان ها توسط سازمان بسیج رسانه به اردوی راهیان نور غرب اعزام و در این مراسم حاضر و به انجام رسالت خود اقدام می کنند.

وی افزود: انتشار و انعکاس رشادت‌های رزمندگان و جوانان برومند ایران به ویژه در دوران دفاع مقدس، از رسالت‌های اهالی رسانه است که باید به بهترین شیوه انجام شود.

کارآموزیان، جهاد روایتگری صحیح را برای انتقال ارزش‌ها و روش های انقلاب اسلامی به نسل جوان از ضروریات جامعه امروز ما دانست و افزود: جامعه آگاه، می تواند نسبت به هجمه تبلیغاتی و شیطنت رسانه ای، مقاوم و فعال باشد.

بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز، همه ساله در هفته دوم اردیبهشت برگزار می شود و امسال نیز در۱۴و۱۵ اردیبهشت در مناطق عملیاتی شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه، در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha