بانوی نیک اندیش روستای کناره مرودشت برای ساخت مرکز بهداشتی آستین همت بالا زد

شیراز-ایرنا-آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستای کناره از توابع شهرستان مرودشت استان فارس برگزار شد. بانوی نیک اندیش شهرستان مرودشت هزینه های ساخت این مرکز بهداشتی را پذیرفت.

به گزارش ایرنا ، رامش کاووسی بانوی خیر شهرستان مرودشت با امضای تفاهمنامه عهده‌دار ساخت این مرکز جامع سلامت روستایی شد.

معاون مجمع خیرین تامین سلامت فارس روز شنبه در آیین آغاز ساخت این مرکز گفت: این بانوی نیک اندیش بانی ساخت این مرکز با زیربنای ۵۰۰ مترمربع شد که در زمینی اهدایی از طرف بنیاد مسکن به دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع ساخته می شود.

حمیدرضا قاسم‌پور ادامه داد: اعتبار پیش بینی شده برای احداث و تجهیز این مرکز حدود ۱۰میلیارد تومان است که این خیر ارجمند عهده دار شده است.

دکتر قاسم پور با اشاره به مشارکت گسترده ی خیرین در احداث مراکز جامع سلامت در استان افزود: خیرین تاکنون در ساخت ۵۹ مرکز جامع سلامت در استان مشارکت نموده اند.

بر اساس این گزارش مراکز جامع سلامت، خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، واکسیناسیون، غربالگری نوزادان، غربالگری بیماریهای فشارخون و دیابت، خدمات آزمایشگاهی و مشاوره روانشناسی را به مردم ارائه می دهند که این مراکز تأثیر به سزایی در ارتقا سطح سلامت بخصوص در مناطق کم برخوردار دارند.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha