استاندار: جدول زمانبندی تکمیل پروژه های نیمه تمام سلامت فارس تهیه شود

شیراز-ایرنا- استاندار فارس با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت این استان گفت: برای این منظور ضرورت دارد که یک جدول زمانبندی تهیه شود.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه چهارشنبه در جلسه مجمع خیرین تامین سلامت استان در شیراز افزود: این جدول کمک خواهد کرد که کارها با سرعت بیشتری پیش رود.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و پیشگیری نیز که دارای اهمیت بسیاری هستند تاکنون هیچ گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده به ویژه اقدامات آموزشی انجام شده در زمینه پیشگیری ارایه نشده است.

استاندار: جدول زمانبندی تکمیل پروژه های نیمه تمام سلامت فارس تهیه شود

استاندار فارس تصریح کرد: با توجه به اهمیت مقوله آموزش، می توان در کنار اقدامات عمرانی، یک عدد و رقمی از کمک های خیرین را نیز با هماهنگی و اطلاع آنها در حوزه آموزش و پیشگیری هزینه کرد.

ایمانیه خواستار تامین خوابگاه های دانشجویی در استان شد و گفت: انتظار است که امسال به این مساله به ویژه در بحث تامین خوابگاه برای دانشجویان متاهل توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: یکی از موانع اصلی پیش روی جوانان برای ازدواج بحث مسکن و سرپناه است و اگر این مانع برداشته شود رغبت و تمایل جوانان به ازدواج نیز افزایش خواهد یافت.

استاندار فارس همچنین خواستار تشکیل یک صندوق قرض الحسنه برای حمایت از بیماران شد و گفت: امروز بسیاری از بیماران در تامین هزینه دارو و درمان خودشان دچار مشکل هستند و این صندوق می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد و ما نیز در این راه حمایت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha