۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبر: 85102980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه کارخانه شهیدقندی یزد اختصاص یافت

یزد- ایرنا - نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ایران برای توسعه شرکت شهید قندی یزد تخصیص یافته است که این اعتبار نقش موثری در ایجاد تحول در این شرکت دارد.

به گزارش روز شنبه دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، محمد صالح جوکار در جمع کارکنان کارخانه شهید قندی یزد افزود: جلسات متعددی در ۲ سال اخیر در خصوص انتقال این کارخانه به خارج از شهر یزد برگزار شده و ۶۰ هکتار زمین نیز برای آن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه شرکت شهیدقندی از روز ابتدا یک کارخانه دانش بنیان بوده است، اظهار کرد: مسئولان این کارخانه باید اولویت اول خود را بر توسعه دانش بنیان قرار دهند که در این راستا جلساتی با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شده است تا هر نوع کابلی در این شرکت تولید و صادر شود.

جوکار شرکت کابل های شهید قندی را برند باسابقه استان یزد در صنعت دانست و خاطرنشان کرد: هر چند این شرکت در فواصل تاریخی فراز و فرودهایی داشته ولی در ۲ سال گذشته تحولات و فعالیت هایی که صورت گرفته از لحاظ سرمایه گذاری، تولید و تجهیزات روندی رو به رشد داشته است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه دانش بنیان و فناوری گام های خوبی در استان برداشته‌ شده است، تصریح کرد: رشد تولید و مهار تورم در سایه تلاش، ابتکار، خلاقیت و مهارت کارگران رقم می خورد.

شرکت کارخانجات تولید کابل شهید قندی در آبان ماه سال ۱۳۶۳ با هدف تولید انواع کابل‌های مخابراتی مسی و فیبر نوری، توسعه ارتباطات و ایجاد تحول در شبکه عظیم مخابراتی کشور ، زیرپوشش وزارت پست و تلگراف و تلفن وقت درشهر یزد درزمینی به وسعت یک میلیون مترمربع و بازیربنایی معادل دویست هزار مترمربع همگام باآخرین فناوری روز و به عنوان پدیده ای نو درعرصه تولیدکابل های مخابراتی تاسیس شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha