۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 817
کد خبر: 85103082
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان در جشنواره ملی "بر مدار امید"

تهران- ایرنا- دبیر اجرایی جشنواره ملی "بر مدار امید" از رقابت بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان کشور در جشنواره فرهنگی- آموزشی "بر مدار امید" خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با ایام دهه کرامت برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رحیم مرادی با تشریح اهداف و جزییات برگزاری این جشنواره افزود: دبیرخانه این جشنواره همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد و دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه‌های سراسر کشور اقدام به ارسال آثار و شرکت در دوره های آموزش مجازی کردند.

وی گفت: جشنواره ملی "بر مدار امید" با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در دو بخش "آموزش مجازی " و "تولید محتوای آموزشی – رسانه‌ای" هم اکنون در حال برگزاری است.

مرادی در خصوص هدایای جشنواره افزود: تبلت، گوشی هوشمند وکمک هزینه خرید لوازم دیجیتال و آموزشی از جمله جوایز این جشنواره است و به افراد شرکت کننده در دوره های آموزش مجازی، گواهینامه معتبر آموزشی اهدا خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تمدید جشنواره بیان کرد: با توجه به درخواست‌های مخاطبان و دبیران اجرایی جشنواره در دانشگاه‌ها و دفاتر نهاد، جشنواره تا ۲۹ اردیبهشت ماه تمدید شد. برگزیدگان جشنواره همزمان با ایام دهه کرامت معرفی و از دبیران اجرایی برگزیده سامانه تقدیر و تشکر می شود.

علاقمندان ‌می‌توانند برای کسب ‌اطلاعات‌ بیشتر و شرکت در این جشنواره ملی ‌به ‌سامانه آموزش ‌مجازی ‌دانشگاهیان به آدرس ذیل مراجعه کنند.

https://www.ecnahad.ir/barmadareomid

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha