۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85103625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد ۲ خودروی سواری در جاده زنجان – بیجار هفت مصدوم برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی تیبا با ساندرو در جاده زنجان – بیجار هفت نفر از سرنشینان این خودروها را مصدوم کرد.

غفور آقاجانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه شنبه شب در این محور ارتباطی رخ داد، افزود: گزارش این تصادف در کیلومتر ۳۵ جاده زنجان – بیجار از سوی مردم به ندای امداد زنجان اطلاع داده شد.
وی یادآور شد: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی همراه یک دستگاه آمبولانس و خودروی ست نجات از پایگاه امداد و نجات "پایایی" شهرستان ایجرود به صحنه حادثه اعزام شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادرسانی برای مصدومان این سانحه رانندگی حدود ۲ ساعت به طور انجامید و یک نفر از مصدومان توسط عوامل امدادی هلال احمر به اورژانس تحویل داده شد.
وی اظهارداشت: خودروی ساندرو در این سانحه رانندگی دچار آتش سوزی شد که نیروهای حاضر در صحنه برای اطفای آن اقدام کردند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اورژانس، پلیس راهور، نیروی انتظامی و آتش نشانی از عوامل حاضر در صحنه تصادف بودند.
آقاجانلو از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha