استاندار آذربایجان غربی بر اجرای طرح‌های محرومیت زدایی تاکید کرد

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق مختلف این استان گفت: بعد از بررسی و پیگیری وضعیت مصوبات شنبه‌های محرومیت زدایی در شهرستان ارومیه، این طرح در دیگر شهرستان‌ها نیز اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان عصر شنبه در جلسه شنبه‌های محرومیت زدایی با محوریت بررسی طرح‌های اجرایی مناطق محروم شهر ارومیه اظهار کرد: در قالب این طرح (شنبه‌های محرومیت زدایی) دنبال رفع مشکلات و تامین زیرساخت‌های لازم در مناطق کم برخوردار هستیم.

وی افزود: اجرای مصوبات شنبه‌های محرومیت زدایی از سوی دستگاه‌های مربوطه و خدمات رسان باید با جدیت تمام پیگیری و به نتیجه برسد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: احساس مسوولیت دستگاه‌های اجرایی و عزم جدی مسوولان استان در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی مورد تاکید است و عذری در این ارتباط پذیرفته نیست.

معتمدیان اضافه کرد: تامین زمین در منطقه اسلام آباد برای ساخت مدرسه باید از سوی متولیان امر مورد توجه جدی قرار گیرد و ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه به صورت مشارکتی در این منطقه آغاز شود.

وی یادآور شد: مسوولان اهتمام ویژه و تلاش مضاعف خود را به کار بگیرند تا مردم در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر ارومیه احساس کمبود امکانات نداشته باشند ضمن اینکه طرح‌های مصوب باید به صورت هدفمند پیش برود تا نتیجه مطلوب از اجرای آنها حاصل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha