بیش از چهارهزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین و گیلانغرب کشف و توقیف شد

قصرشیرین- ایرنا- چهار هزار و ۳۴۰ لیتر سوخت قاچاق با تلاش ماموران انتظامی در شهرستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب کشف و توقیف شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشتزنی حین گشتزنی به ۶ دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ «ایمان مرادی» افزود: ماموران پاسگاه انتظامی قصرشیرین موفق از این کامیون ها موفق به کشف ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

وی اظهار کرد: در این رابطه پرونده برای متخلفان تشکیل و برای صدور احکام لازم به مراجع قضایی ارسال شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب از کشف۲ هزار لیتر سوخت قاچاق با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی دیره در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «منصور محمدی» با اعلام این خبر افزود: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی «دیره» از توابع شهرستان گیلانغرب حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل تانکر سوخت مشکوک شده و بلافاصله خودرو را برای انجام بررسی های قانونی متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ارزش تقریبی ۲ هزار لیتر سوخت کشف شده از این خودرو ۴۰۰ میلیون ریال است که در این رابطه با توقیف خودرو حامل قاچاق، پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha