ورزشکاران آذربایجان‌غربی در ۹ رشته شانس حضور و کسب مدال بازی‌های آسیایی هانگژو دارند

ارومیه - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ورزشکاران این استان در ۹ رشته تیمی و انفرادی شانس حضور و کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو دارند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، محمد آزادی روز سه‌شنبه در خصوص اقدامات برای حضور موثر ورزشکاران این استان در بازی‌های آسیایی هانگژو افزود: با توجه به تعویق یک ساله مسابقات به مهرماه امسال، جلسات تخصصی برای رشته‌های دارای شانس حضور ورزشکار و کسب مدال داشته و برای حضور قدرتمند ورزشکاران برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در خصوص حضور ورزشکاران استان در این رقابت‌ها اظهار کرد: نمایندگان ورزش چند رشته ورزشی همچون ژیمناستیک، قایقرانی، اسکیت، شمشیربازی، هندبال، والیبال، کبدی، کاراته، تیراندازی شانس حضور در این رقابت‌ها را دارند.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام گرفته با فدراسیون‌ها و وزارت ورزش و جوانان برای حضور قدرتمند ورزشکاران استان در رقابت‌ها گفت: در رشته‌های تیمی منهای والیبال، ۲ ورزشکار از استان به نام‌های «وحید رضایی مهر و محمدرضا شادلو» در رشته تیمی کبدی شانس حضور دارند که با توجه به میزبانی چند وقت اخیر ارومیه در جوانان جهان و عملکرد کبدی کشورمان، شانس زیادی برای کسب مدال طلا و مقام اول از این تیم خواهیم داشت.

آزادی همچنین یادآور شد: تلاش ما اینکه ورزشکاران هم در رشته‌های تیمی و هم انفرادی موفق و شانس حضور در مسابقات مختلف داشته باشند با این حال در رشته‌های انفرادی حتما ورزشکاران بیشتری داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha