۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85106952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زخمی شدن نظامیان صهیونیست در عملیات مبارزان فلسطینی در کرانه باختری

تهران- ایرنا- یکی از گردانهای سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از انجام عملیات علیه رژیم صهیونیستی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در کرانه باختری خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، گردان های طوباس وابسته به سرایا القدس اعلام کرد که یکی از گروه های ما بامداد امروز راس ساعت ۳:۱۵ توانست با نصب کمین در منطقه «الصوافطه» نیروهای صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد.

گردان های طوباس اعلام کرد که از فاصله نزدیک و به طور مستقیم به نیروهای صهیونیستی تیراندازی کردیم.

در این عملیات تعدادی از نیروهای اشغالگر صهیونیستی زخمی و به خودروهای نظامی آن ها خسارت وارد شد.

گردان‌های مجاهدین فلسطین نیز اعلام کرد که نیروهای مقاومت این گروه به سمت اتوبوس حامل شهرک نشینان در مسیر شهرک صهیونیستی «گوش عتصیون» و الخلیل تیراندازی کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha