استان مرکزی از ظرفیت یک‌هزار و ۴۰۰ گروه جهادی بهره‌مند است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: این استان از ظرفیت یک‌هزار و ۴۰۰ گروه جهادی با هدف ارایه خدمت به مناطق محروم و کم برخوردار بهره‌مند است.

«فرزاد مخلص‌الائمه» روز چهارشنبه در بازدید از بسیج سازندگی استان مرکزی، افزود: ۲۳ هزار جهادگر بسیجی در نقاط مختلف استان در قالب گروه‌های جهادی سازماندهی شده‌اند که ظرفیت ارزشمندی در راستای توسعه همه جانبه استان محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه، خدمات‌رسانی در سپاه و بسیج طی سال‌های اخیر به ماموریت تبدیل شده است، تاکید کرد: نهادهای اجرایی باید از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف دولت و نظام اسلامی استفاده کنند.

استاندار مرکزی گفت: ادغام جهاد سازندگی برای مردم و کشور راهگشا بوده و با توسعه‌ها و گسترش حرکت‌های جهادی، بسیج سازندگی خود را نشان داد و امروز پرچم‌دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است و عملکرد موفقی دارد.

مخلص الائمه با بیان اینکه بسیج سازندگی گل سرسبد نهادهای خدمت رسان و حرکت‌های جهادی در کشور است، گفت: این نهاد انقلابی در طول سال‌های گذشته منشأ خیرات و برکات زیادی هم برای مردم و هم برای کشور شده و به سمت آینده‌ای درخشان حرکت می‌کند.

وی افزود: بسیج در گام دوم انقلاب میدان‌دار پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و جهادگران بسیجی به عنوان سفیران خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم نقش آفرینی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha