استاندار: مشارکت گروه‌های جهادی استان مرکزی در بازسازی مدارس قابل تقدیر است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: مشارکت خیران و گروه‌های جهادی مدرسه‌ساز استان در بازسازی و تجهیز مدارس قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا، فرزاد مخلص الائمه روز شنبه در همایش گروه‌های جهادی مدرسه‌ساز و مدرسه یار استان مرکزی، افزود: فعالیت گروه‌های جهادی و خیران مدرسه ساز در امر ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی توسعه رفاه و آرامش عمومی را در استان را به همراه داشته‌ است.

وی ادامه داد: حکومت اسلامی وظیفه تامین و تضمین پنج مولفه از جمله امنیت، هدایت جامعه و عدالت را برعهده دارد که تامین عدالت تضمین توحید را به همراه دارد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: این استان رتبه سوم را در جذب خیران به خود اختصاص داده‌ است و حضور خیران و گروه‌های جهادی در حوزه مدرسه سازی کاهش مشکلات در این بخش را به همراه داشته‌ است.

مخلص الائمه افزود: ظرفیت‌های استان مرکزی بیش از مشکلات این استان است و با تعامل همه جانبه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود می‌توان مشکلات استان را برطرف کرد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم خدمت رسانی بدون توقف و تعطیلی را در دستور کار خود قرار داده و در راستای آشنایی با مشکلات مردم استان، سال گذشته ۷۰۰ سفر استانی توسط مدیران کل و ۷۰ سفر توسط استاندار مرکزی به شهرستان‌های استان انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha