۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85107079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلوگیری از هدررفت فرآورده های خونی مطالبه جدی سازمان انتقال خون

اهواز – ایرنا – مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: یکی از مهمترین مطالبات سازمان، افزایش بازرسی های بیمارستانی برای جلوگیری از هدر رفت خون و فرآورده های خونی است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران دکتر مصطفی جمالی با حضور سه روزه در خوزستان در حاشیه بازدید از مراکز اهدای خون ابراز امیدواری کرد: درادارات کل استانی انتقال خون، شاهد تحقق این موضوع مهم باشیم.

وی افزود: در بازدید میدانی از مراکز اهدای خون خوزستان، به صورت ملموس با مشکلات موجود آشنا شدیم و قرار است با یک برنامه ریزی مدون و در سریع ترین زمان، شرایط محیطی برخی از مراکز اهدای خون را با ظرفیت مسئولین استانی، خیرین و مجموعه های مردم نهاد، بهبود ببخشیم.

جمالی ادامه داد: در دیدار با استاندار خوزستان مقرر شد تمام ظرفیت‌های استانی برای توسعه و گسترش فعالیت مراکز اهدای خون به کمک بیایند.

مشارکت ۱۲۶ هزار داوطلب اهدای خون خوزستان

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت با تقدیر از مشارکت ۱۲۶ هزار داوطلب اهدای خون خوزستان در سال ۱۴۰۱ توضیح داد: در تمام مراکزاهدای خون سطح استان بسیار رضایت بخش است و همچنین روند فعالیت ۲ سال اخیر نشان دهنده برنامه ریزی و هدفگذاری مطلوب است و باید برای حل مشکلات در حوزه نوسازی، بهسازی و تجهیز مراکز بر اساس نیازسنجی و اولویت اقدام کرد.

وی اضافه کرد: در طول سه روز از مراکز اهدای خون در شهرستان های اهواز، اندیمشک، دزفول، شوشتر، مسجدسلیمان، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بهبهان و ایذه بازدید به عمل آمد و تمام مطالبات و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت تا بتوانیم با آگاهی بیشتر نسبت به بهبود روند فعالیت انتقال خون در استان خوزستان گام برداریم.



جمالی با اشاره به فرصت ها و ظرفیت های مختلف در استان خوزستان، اظهار کرد: با رایزنی و تعامل بیشتر و آگاهسازی مجموعه های مختلف مانند شرکت های نفتی، مناطق آزاد و خیرین حوزه سلامت، می توان در جهت تشویق مردم به اهدای خون حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در نوزدهمین مرحله از سفرهای استانی و در یک بازدید میدانی به مدت سه روز در خوزستان حاضر شد و از نزدیک در جریان فعالیت مراکز اهدای خون این استان قرار گرفت و از ۱۰ مرکز اهدای خون بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha